Subject: Alkoholitarvitamise vähendamise arengusuunad 2025-2035 arvamus
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: Brigitta Õunmaa, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Marko Udras" <[email-masked]>, "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 11:08:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse alkoholitarvitamise vähendamise 
arengusuunad 2025-2035 kohta.

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/en/>

www.koda.ee   www.ettevotluskonkurss.ee   www.estonianexport.ee 
www.enterprise‑europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>